Grattis lilla mamma

På födelsedagen =) Hurra Hurra Hurra. Lilla mamma fyllde alltså år idag,blev 56 år gammal =) hihi
Hon fick ett presentkort av oss barn å barnbarn,med respektive =) sen en fin blombukett som jag köpte,med ett kort till. Hon blev så glad så..eller de vet jag inte,men de tror jag nog :)
Mat fick vi också,de va en god köttkryta med ris..väldigt gott. Sen åt vi tårta som vi hade köpt med oss,och äppelkaka som mamma hade gjort..Men den skulle tydligen inte ha smakat så som den gjorde enligt dom,den skulle ha varit mera krispig eller hur dom uttryckte sig :) nånting sånt va de alla fall..men på lördag skulle dom göra en ny,så då får vi väl se hur den smakar då :) för då ska vi dit igen..micke ska städa ladan,eller hur de va..rensa eller nåt.
Molly blev kvar på landet,kände att jag behövde semester,hehe brukar kalla de så..jag slipper gå ut på kvällarna å sånt..såååå skönt..sen får hon va på kollo så som vi brukar säga =) hehe.. Hon få följa med hem på lördag sen. Mamma å jag skulle ha åkt upp på stan imorgon,men ska göra de på onsdag istället..åhh va roligt de ska bli..längtar till lilla kitty =) hon saknar mig känner jag... Ja jag vet att jag e töntig,men låt mig vara de då :) vet att jag kommer att hitta MASSOR jag vill ha,men de e SÅÅÅ dyrt bara,vilket är synd. Så man ska nog ha en fet plånbok när man ska dit. Om en brödrost kostar 800 kr så lär nog de mesta vara dyrt..men vi får väl se..ska ha nånting alla fall.
La lill stumpan kl 21.00,och hoppades på att hon skulle sova hela natten..men efter 40 min så började hon gallskrika,hon fick ligga och skrika i ca 15 min sen tog jag upp henne..vill inte att hon ska skrika sig hes,då mår jag bara dåligt..Alla fall så tog jag upp henne å la henne bredvid mig i soffan,å hon somnade om på en gång,och sover fortfarande..så vi får väl se när hon vaknar och vill ha mat,sen ska hon somna om igen..vilket inte brukar vara de lättaste..då ska hon börja
prata å rulla runt i sängen..Men hon e ju bara för go, min lilla solstråle =) Förresten så tog hon flaskan idag,hon har ju tagit den innan nu i några dagar,men de va en större flaska med hantag,ingen sån som hon ska få välling i. Men idag så tog hon alla fall en vanlig flaska,å började dricka sitt vatten som jag hade hällt i..de gick så bra så..så nu ska jag göra de ofta..mycket ofta..för snart är det slut på amningen :( då ska lilla prinsessan inte få snutta längre,usch va jag kommer sakna de..men alla ska väl sluta suga nångång.. men lite till ska hon få fortsätta..jag lider inte så :)
Nej nu ska jag fortsätta dricka upp mitt te innan de kallnar,sen ska jag kolla på Jurtjyrkogården som börjar på tv..den va länge sen man såg..kuslig e den också,men väldigt bra..


Puss & Kram!

Lilla mamsen va så trött efter att ha varit uppe i mer än 1 dygn :)

Helt glansig i hela ansiktet efter att ha ätit en massa smör =)

Pappas mage är skön att sitta på =)


Natti Natti...

Detta är gårdagens händelser,eftersom min blogg inte vile funka som den skulle igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0