Fredags mys =)

Fredagar är bäst på hela veckan,för då är det fredags mys och Idol =) har mest mys med min lilla älskling,för den stora myser hellre med sin dator :( Idol va bra ikväll,fast lite synd att niklas åkte hem,för jag tyckte faktiskt att han va bra idag,men men..de är ju huvudsaken att mina favoritet e kvar =)
Dagen har varit väldigt seg,vaknade av huvudvärk,hade inga alvedon,och jag orkade inte gå ner till centrum och köpa,för kroppen orkade inte de..nova vaknade lika glad som vanligt..vaknade av att hon låg och sparkade på mig,ville väl antagligen att jag skulle vakna så hon kunde få lite gröt..Äppelgröt e mumma de :)
Väl uppe,så va jag ut med molly så hon fick kissa,sen latade jag mig i soffan hela dagen..Nova hon roade sig med sin gåstol..hon levde lite rövare med den idag,hon körde på mollys mat och vatten så allting åkte ut..2 gånger dessutom..och hon bara skrattade..inte för att hon förstår,men ändå..Jag skrattade inte dessutom,jag va mest trött och seg,orkade inte resa mig upp och ta upp det,men hade ju inget val till slut.
Älsklingen kom alla fall hem med alvedon till mig,så nu har jag proppat i mig 2 st och hoppas att huvudvärken försvinner.
Snart så fyller mamma år också,vet inte riktigt vad jag ska köpa,hon ville ha en snäll dotter,(eller snälla barn sa hon) men de har hon ju redan =) så jag får komma på nåt annat.
Älsklingen har precis gått och lagt sig,han ska upp och jobba imorgon,usch tänk när en annan ska börja jobba,man kommer ju att vara helt död..men de blir inte än alla fall..ska vara hemma med Nova LÄNGE =) eller så länge pengarna räcker alla fall..men hon ska alla fall inte börja på nåt dagis så länge vi bor kvar här alla fall..Ska verkligen inte gå på nåt dagis i gottsunda..sen om vi ska bo i björklinge så ska hon ju få gå på dagis där så då är det onödigt att börja på annat innan..
Nej nu är det slut skrivet för ikväll..Nu ska Nova och jag sova,hon ska få sova bredvid mamma ikväll =) Fredagsmys hela natten!

Godnatt!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0