En lugn lördag!!

Jaha då har jag skaffat mig en blogg nu då,inte för att jag vet varför men vissa tyckte att jag skulle de:) Va lite svårt att komma på ett namn på den, ville ju att den skulle heta nåt med min älskade dotter Nova,så då fick de bli det här..hon e ju min lilla stjärna:)
Lördagen e snart slut,den har varit väldigt lugn.Mickes mamma va hit och fikade en sväng idag,sen kom hans brorsa också.De va mycket trevligt=)
Senare så beställde vi pizza,väldigt flottigt,men MYCKET gott=D Usch säkert massor av points i den...

Måste ju gå ner till dom kilona jag stod på innan jag blev gravid,vilket va 56 kg..nu väger jag 62,men va uppe i hela 86 kg..nästan 30 kg gick jag upp..fy så hemskt..inte konstigt att man blev kallad för heffaklumpen ;P
Nej nu bär det nog av till sängen..Måste bara bära in min prinsessa som somnat bredvid mig,till sin egen säng

Mitt lilla hjärta <3 Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va bra! äntligen pullan=)PUSS

2009-10-11 @ 22:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0