Onsdag och Bönderna =)

Idag va Annika hit,vi kollade på 2 st skräckfilmer,dom va bra..lite ont i magen fick man igen,men inte lika mycket som igår..men bra va dom alla fall..Nova har ätit västkustgryta idag,de tyckte hon va väldigt gott,hon åt upp alltihop =) mammas duktiga lilla prinsessa.
Har inte sovit bra alls i natt,nova väckte mig så fort jag hade somnat..så man har inte fått någon bra sömn alls..hoppas på bättre i natt.. Börjar få ont i halsen också känner jag,vill inte bli sjuk igen,va inte så länge sen man va de..och blir jag sjuk så blir nova sjuk..bara för jag pussar på henne så mycket :) hihi,kan inte låta bli..
Inte konstigt om man skulle bli sjuk heller,de är svin kallt i vårat sovrum,de drar vid fönstren,och de är svinkallt på golvet..Och där inne sover Nova..hur bra är de då..men uppsala hem gör ju inget åt saken..dom är helt cp..Vill flytta nu,orkar inte bo här längre..vet inte hur de går med vårat hus heller..eller med pappren rättare sagt..Tomten ska styckas av först,och de verkar ju ta sin lilla tid :( snark!
Varför ska allt ta sån himla lång tid för? varför kan man inte bara ställa upp ett hus där man vill ha det..de vore ju mycket enklare..men så är det ju tyvärr inte..
Hoppas att vi får bygga så man har nåt att se fram emot.

Idag blev det inte mycket till middag,vi åt korv med bröd..de är inte mycket till mat från min sida,mer en förrätt =) man blir ju hungrig efter en timme igen..Har inte druckit mycket läsk idag,har börjat dricka fun light nu..inte så himla gott,men jag vill ju inte dö,så då är det ju de bästa..

Kollade på Bonde Söker Fru idag också,de e ju riktigt skojigt att se dom blåsta bönderna..hur fan ser dom ut egentligen..Eller,Thilde e ju jätte söt,men den orange håriga muppen,vart har dom hittat honom nånstans..han e ju hur mesig som helst..men han e ju rolig att kolla på,och pinsam..
Persbrandt va på tv idag också..de va inte så jätte spännande,men de dög att kolla på..
Nova far runt här i sin gåstol..undrar vad grannarna under säger om de? inte för att jag bryr mig så mycket om de..hon är ju en bebis,de hörs ju lika mycket om hon skriker som att hon åker runt i den..typ =) nej men nästan alla fall..Hon blir bara mer å mer duktig för varje dag som går..Hoppas bara att hon tar flaskan snart,de vore ju bra..men de kommer när det kommer..Tänker alla fall inte trycka ner flaskan i halsen på henne..usch nej.
Snart blir hon 6 månader..usch vad tiden går fort..alldeles för fort..vill tillbaks till när hon låg på mitt bröst när jag precis hade fått henne..de va den mysigaste stunden i mitt liv..Vill inte tillbaks til förlossningen men till allt annat..ska väl tillbaks till den igen,men inte än alla fall..kanske till nästa sommar =) eller vi tar sommaren efter de..De blir lagom de :) Nova måste ju få ett syskon ju,och jag tänker ju inte vänta i 10 år på att skaffa en till..då har jag blivit en gammal tant och Nova har blivit jätte stor..Nej 2 år emellan är lagom..fast man vet ju aldrig..de händer ju när det händer..Oliver kommer när han kommer..för denna gång så blir det en Oliver,min lilla Oliv =)

Nej nu ska nova få sitt lilla kvälls mål, sen ska hennes mamma få sitt kvälls mys..va de nu innebär får vi väl se =)

Godnatt!!

Den bästa dagen i mitt liv! 3620g och så liten å söt =)

5 mån 21 dagar över 8000g och helt underbar =)


Mamma Älskar Dig!!! PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0