Lite skratt förlänger livet =)

Jaha då börjar kvällen att närma sig sitt slut..Har väl inte gjort nåt vettigt idag heller,förutom att tvättat lite..men inte mer än så..men de blir väl så när man har ont i halsen,och alla krafter är slut.
Mamma ringde alla fall upp sen,så hon va hit med lite dricka till mig =) sen tog hon med sig molly hem också..Så jag slapp gå ut i kylan..de va sååå skönt :) men saknar molly jätte mycket..men vet att hon har det så roligt på landet,där hon kan springa fritt å leka =) men snart så är hon hemma i gettot igen =)

Nova har sovit massor idag,är nog bara för sprutan igår..så de har varit väldigt lugnt å skönt..fast de brukar de vara annars också =D hon e så snäll min prinsessa..
Hon vaknade alldeles nyss efter att ha sovit i över 4 timmar,så i natt lär hon väl va vaken hela natten..men hoppas INTE. Märkte inte ens att hon vaknade,tittade bara till här bredvid mig,och då låg hon bara där å log =) hihi så gullig så..De är ju bra att hon e glad när hon vaknar alla fall..

Sitter och kollar på Fråga Olle dokumentären,och jag håller på att garva ihjäl mig..va fan e de här..hur fan kan man vilja att nån kollar på när man har sex..usch va äckligt..skulle inte ens ha det i samma rum som nån annan..
Sen nån äcklig gubbe som ska spruta i en hink..men fyyyy fan va vidrigt..
Varför kollar jag ens för?? jo för att det är intressant..HA HA HA kan inte låta bli att sluta skratta..de är sååå sjukt

Imorgon ska jag på Trendkväll med annika,ska bli trevligt.. Carolina gynning e där...Och jag måste våga fråga henne om hon kan hålla nova så jag kan fota dom =) Sen vill emelie ha en autograf också,så de ska man också våga fråga om..kommer att gå åt skogen om jag känner mig själv rätt.. Men de e ju tur jag har annika med mig då =) som e lite modig..

Nej nu ska jag mysa lite med familjen,sen blir det nog till att sova så man kommer upp imorgon när mamma kommer och ska hjälpa mig att städa =D snäll mamma jag har va? bortskämd är jag också,men de visste väl alla redan =)

Puss & Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0