Ny mobil =)

Va och bytte Novas overall på Lindex idag,till en större storlek..hon växer ju sååå mycket så jag fick lov att ta en i storlek 80. Så då kan hon ha den hela vintern..hoppas jag alla fall=)
Passade på att springa in på Siba och köpa en ny mobil,min va ju helt cp,och gick inte att prata i..De blev en W995,en rööööd..jätte fin =) Så den ska jag nog sätta fast runt halsen nu så att den inte kastas sönder,eller faller ner från biltaket=) hahaha
Mamma va förbi en sväng tidigare idag också och fikade,de va trevligt..på torsdag så ska hon komma hit för då ska vi städa förrådet..ser ut som en svin stia där inne,går knappt att gå in där..så det ska bli väldigt skönt.

Blev ingen vidare bra mat idag,åt chili con carne,eller hur de nu stavas..på burk,med mackor med kaviar på..väldigt gott..man doppar kaviar mackorna i maten..aaaasss gott är det..haha nu tycker säkert folk att jag e jätte äcklig,men pröva de e skit gott..Jag lovar =)
Häromdagen så vände sig min älskling för första gången,hon e sååå duktig min lilla skatt:) tiden går alldeles för fort,man hinner knappt med..snart så springer hon runt här å drar i allt.. Väntar bara på att hennes första lilla tand ska dyka upp,hon dreglar MASSOR och biter på allt(sitter just nu å gnager på en handduk) men den kommer väl när man minst anar det =D spännande ska de bli alla fall.
Nej nu ska jag mysa med familjen och äta den goda sockerkakan som jag precis tagit ut ur ugnen=) alldeles varm å god =D

Kram Kram


Min nya nalle=) fast jag har en röd sådan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0