Börjar bli sjuk!!

Usch vaknade i morse utav att jag knappt kunde svälja,kunde inte ens få ner mitt saliv..mitt huvud värkte jätte mycket och inga alvedon hade vi heller..typiskt..huvudvärken gick över efter några timmars sömn,men har fortfarande ont i halsen..Jag vill inte bli sjuk,inte nu..orkar inte..
Va en sväng till Järlåsa idag,mickes mamma mådde bra..de är tungt,men de går framåt..så de e skönt =) När vi ändå va där så passade vi på att tigga åt oss lite mat..eller tigga å tigga..vi fick beställa en varsin pizza..åt havets special,va gott..fast lite bränd,men den gick å äta ändå..

I natt så sov jag med tröja och raggsockor på mig,kan ni förstå hur kallt det är i vårat sovrum då..nova ska få sin varmaste pyjamas på sig i natt så hon inte blir sjuk av kylan..burrr..
Duscha hann jag göra ikväll också..hade velat tagit ett bad,men orkade inte ikväll,ska nog göra de imorgon istället.
Nova vaknade nyss,hon har sovit ända sen vi kom hem..ett bra tag alltså..så hon lär ju inte vilja sova på ett tag. Nu går hon runt i gåstolen..eller går..hon flyger fram hahaha..sötisen min =)
Min stora älskling ska nog snart lägga sig,för han ska upp tidigt imorgon,så jag och lilla älsklingen ska nog mysa i soffan lite :) sen blir det att sova..

Bye Bye!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0