Begravningen!!

Idag klockan 13.30 va begravningen av Hans Erik Lagerström..Den va jätte fin,med otroligt fina blommor överallt.. De va fina psalmer och hon som sjöng va jätte duktig.Alla fick gå fram och lägga en ros på kistan,de va väldigt hemskt..är inte så bra på att visa känslor,och därför så gråter jag sällan när det är nåt..jag är såklart ledsen,men visar det inte med tårar..åtminstone när ingen ser..men när jag såg min älskling stå där framme med nova i famnen och lägga sin hand på kistan så blev jag väldigt ledsen..kändes så jobbigt att se honom falla i gråt..
Sen va det väldigt tungt att se alla barnen gråta så mycket för att deras morfar å farfar va borta :( Usch begravningar är inte roliga,jag hoppas verkligen att det dröjer länge tills man får gå på nästa.

Fikat va i bygdegården,där fick vi en stor smörgås med massor av gott på,sen va det kaffe och tårta efter de =) de va mycket trevligt.
Senare så åkte alla hem till mickes mamma,där fick vi lasagne,med sallad och baguette, de va väldigt gott =D

Nu är utröstningen av idol precis slut,och camilla åkte ut,men de va lika bra för hon va lite konstig tycker jag..Mina favoriter är Tove,Erik och Reza..och erika e bra också =) så dom vill jag ha kvar länge..
Sitter och kollar på min lilla charmis som sitter i gåstolen å bara leeeeeer =) Sötisen min :)

Imorgon ska vi till mamma och pappa å äta 3 rätters middag,de ska bli väldigt gott..Så nu måste jag lägga mig om jag ska orka upp i tid imorgon.

Natti Natti --;-@                                            

R.I.P Hans Erik Lagerström





Charmisen =)







Kommentarer
Postat av: Owe

Saknar Hasse jag är glad att jag fick lära känna honom jag år glad att han fick träffa Nova innan han gick bort,saknar honom var rädda om varandra livet kan vara så kort krama Micke.Pappa

2009-10-17 @ 00:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0