Barnbidraget!

Gud va skönt det är när barnbidraget kommer,då kan man äntligen köpa mat =) får väldigt lite med pengar varje månad så man blir väldigt glad när det kommer..man måste snåla väldigt mycket om man ska klara sig..inte roligt alla gånger..Ett extra jobb skulle ju inte skada,bara så man får in en liten slant alla fall..men men..

Annika va hit idag,vi kollade på 2 filmer som va väldigt bra,den ena va väldigt stressande att kolla på,så jag kunde knappt sitta still..men bra va dom alla fall..Imorgon kommer hon hit igen,då ska vi se på 2 skräckisar till =)
Älsklinga och jag åt tacos idag,de va mumma..han är bortskämd han..maten står på bordet när han kommer hem..hehe ibland alla fall..men de är väl så det ska vara antar jag..
Nej nu ska jag sova,så jag kommer upp i skaplig tid imorgon..hoppas att dom från BVC ringer också.

Kram och Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0