Äntligen!!

Har min blogg blivit fin =) Tack vare min syster som har suttit här LÄNGE och hållt på och fixat. Den hade aldrig blivit så här fin utan din hjälp =) Tack så mycket!

Mamma va hit idag och hjälpte mig att möblera om i sovrummet,och jag blev MYCKET nöjd =) sen så städade vi undan lite annat skit också,och passade på att tvätta lite när vi ändå höll på..
När vi äntligen va klara så fick vi i oss lite mat också,de blev paj med lite sallad..De va väldigt gott.

Ikväll så har Nova badat själv för första gången,de gick väldigt bra..hade inte så mycket vatten eftersom hon fick ligga ner :) men skoj hade hon det :)
Efter badet fick Nova gröt,sen va det godnatt =) trodde jag alla fall..men hon sov 2 timmar sen vaknade hon igen..

Nu är klockan snart 01.00 och de börjar bli dags att lägga sig,måste upp i tid imorgon för jag måste ringa till doktorn om novas öga. Familjen tycker att jag ska kolla upp varför hon hare ett brunt streck i ena ögat.
Och mamma berättade en sak idag som känner att jag verkligen måste göra de,har fått en stor känsla av att nåt är jätte fel,men hoppas inte de..Vi behöver inte vara med om nåt mer tragiskt,de räcker som det är..
Men vi får hoppas att hon bara är på väg att bli brunögd eller nåt sånt :)

Nej nu säger jag godnatt för ikväll och bjuder på lite bilder från dagen!

Sovrummet före!

Sovrummet efter!

Myser hos mormor!

Badar helt själv!

Åh va skönt!

Mysigt!


PUSS Å KRAM!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0