Uppdatering....

Oj Oj Oj har inte skrivit här på väldigt länge nu,men jag har liksom inte haft tid till det...men nu ska det bli ändring på det,ska försöka skriva varje dag =)
Nova bara växer å växer,tiden går alldeles för fort,nyss va hon jätte liten å nu är hon jätte stoooor :) å större blir hon,å ännu sötare för varje dag som går..Kan inte beskriva hur mycket jag älskar henne,hon e mitt allt å mitt liv..min lilla prinsessa <3

Igår hade jag besök av johanna,de va mycket trevligt,vi träffas typ aldrig så de va på tiden att hon kom hit å fick träffa oss..tidigare när hon har varit hit så har nova varit jätte ledsen å hon har bara skrikit när hon har suttit hos henne,men nu så gick det hur bra som helst..hon va en glad tjej hela tiden,så de va kul =) Hon kom vid tolv å åkte hem strax efter åtta på kvällen,så vi hade en hel dag tillsammans. Vi va till Rusta en sväng,jag behövde värmeljus så jag köpte en påse såna,och lite julpapper,sen va vi till ÖB å där köpte jag ett blockljus..Sen åt vi på Mc Donalds också för johanna va hungrig...onyttigt usch usch,men gott va det =) en trevlig dag helt enkelt..

Idag va vi ut till mamma å pappa en sväng,va dit och hämtade molly för hon har varit där i några dagar,så nu är semestern slut för mig haha..men jag har saknat min lilla molly så de är skönt att ha henne hemma igen..blir bättre sen när vi flyttar,så kan hon vara ute hela tiden..va med mamma å pappa till ikea å kollade lite,sen åt vi på restaurang,de va väldigt gott...förrätt fick man också..toast skagen..mumma =) snälla föräldrar man har som bjuder mig som e fattig..hihi..Världens bästa föräldrar har jag =)

Imorgon kommer sanna och alicia på besök,bättre sent än aldrig ;) vi har inte träffats sen våra bebbar va 3 månader så de va väl på tiden nu..så vi ska kolla lite på film å ha lite trevligt..Nej nu ska jag hänga upp mina STOOORA julkulor jag fick av pappsen på ikea idag..Återkommer med mer imorgon..
Natti Natti....

En glaaad tjej med johanna =)


<3

Finaste <3

Busunge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0