Tvättat....

Jag fick ju lite gjort idag alla fall..tvättade 6 tvättar så nu hänger det tvätt i hela lägenheten,å luktar gott gör det också..men nån julkänsla finns det inte..eller finns finns det väl men lägenheten är så stökig så man ser knappt mina tomtar å allt annat fint :( orkar inte städa jämt..känns som jag gör det varje dag..men jag e glad att jag fick undan all tvätt som låg överallt..Får väl ta och dammsuga imorgon innan besöket kommer..OM nån kommer..
Nova e vaken också,och hon verkar ha det väldigt roligt på golvet,hon sitter och pratar i sin glass skopa haha..ja de är en sån man tar glass med :) Hon tycker den är väldigt intressant..hon har suttit på golvet i 1 timme nu,och verkar inte ha ledsnat de minsta..Men snart ska hon i säng för klockan är mycket..De ska vi också för den delen.. Läste att Brittany Murphy är död också..usch va hemskt,hon som va så himla bra..å såg bra ut också..såg på en film med henne idag..Deadline hette den,den va bra,men nu får man inte se henne i nånting mer :( snyft...Men livet går ju vidare ändå ;p Nej nu ska jag spela lite på king sen blir det kudden..

Natti Natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0