Varför ska det vara så svårt....

att hitta en cool å snygg frisyr som är lite annorlunda...lite spretig åt alla håll å kanter..va in på en sida nyss som hade flera tusen frisyrer å jag gick igenom 228 st,sen gav jag upp..fanns mest korta å spretiga å de är ju väldigt snyggt de med..tycker jag alla fall..syster min tycker inte att jag ska ha kort hår,men jag har haft det förut å de va ju snyggt å skönt också för den delen..eftersom mitt hår mest hänger å ser dött ut..skönt när man bara kan rufsa till det ibland med lite hårspray =) sen är det ju de här med färg också..vad ska man ha denna gång..har både haft svart å ljust,brunt å rött..å lila också..vad ska man ha nu då..underhåret är ju svart så de får ju vara kvar,men överhåret måste ju passa in i det svarta..så då är det ju ganska snyggt att ha lite uppklippt så det under syns..eller va tycker ni,mina underbara läsare..om jag ens har några vill säga =) men nån finns det nog..Jag lägger upp lite bilder så får ni kommentera vad ni tycker..å glöm inte de nu ;p

Sen vill jag bara säga att jag är överlycklig över att Erik vann idol,han e ju en stjärna,en het än =) HA HA..hade så ont i magen när man skulle få höra final låten,så jag fick lov att stänga av ljudet :) men de gick ju bra som tur va..
Nej nu ska jag lägga upp bilderna sen kolla på När lammen tystnar :)

Bye Bye


Bild 1

Bild 2

Bild 3

Bild 4

Bild 5

Bild 6

Bild 7


De får räcka...



Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker bild 2 eller 7 är snygga mams

2009-12-12 @ 12:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0