Mammas pojkar!!!

Idag va kvällens sista avsnitt av mammas pojkar..Och jag som aldrig brukar gråta till det här,för det är inte ett sånt program..men idag så kom dom..dom bara föll i mängder..Fattade absolut ingenting,va höll dom på med..vad tänker killar med nu för tiden..dom valde helt fel..blev jätte ledsen av att inte kristian valde martina,och att inte bobby valde jane de förstår jag inte..nej istället så valde han den blonda blåsta bimbon..fan va irriterad jag blev..Men dom är inte tillsammans nån av paren så,men de förstod man ju..Nej man kan ju hoppas att det går bättre på idol finalen imorgon..Hoppas på snygg erik nu =) Han måste vinna.. Kvällen närmar sig sitt slut å jag tänkte lägga mig strax,men först så ska jag läsa Jane Timglas blogg =) kul i jul...

Natti Natti



Jane & Bobby =) skulle ju bli dom ju :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0