Lövbiff med pommes!!

Dagen har varit seg å jag har varit trött,väldigt trött..har bara suttit vid datorn nästan hela dagen..eller på förmiddagen alla fall..På eftermiddagen när micke hade slutat jobba så hämtade han mig,för jag behövde åka till apoteket och hämta ut medicin till molly..hennes öron är besvärliga..hon kliar sig hela tiden och de kommer massa smet ur dom..usch...stackars min lilla lillis :( men får hoppas hon blir bättre utav dropparna hon får..Passade på att springa in vid heidenstams och köpa lite blöjor och lite mat..sånt som alltid behövs :) Det blev lövbiff med pommes till middag,de va väldigt gott..efter det så blev det en dusch,sen gröt till Nova,sen läggdags för hennes del,nu sover hon gott i sin varma säng,medans jag som mamma har min ensamma lilla tid,precis som det ska vara =)
Jag är sååå lycklig <3 <3 <3

Förresten så är det en pojke mitt emot oss som har hållt på i 3 dagar med att göra nånting finurligt med en hink å lite snö..så här blev det,men förstår inte riktigt vad det ska föreställa men lite mysigt blev det =)

Lånat mammas mössa,riktigt söt blev jag också :)

Kommentarer
Postat av: Morfar

Lika söt som morfar

2009-12-29 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0