Julklapps jakt på gränby!!

Nova väckte mig halv 10 i morse,va än väldigt glad tjej å ville busa,men jag va inte så bus sugen..ville bara dra täcket över huvudet och sova vidare..men de va bara att dra sig upp ur sängen..Nova fick mysa lite med micke medans jag duschade..sen fick hon lite gröt sen se på tecknat =) de e roligt de :) Sen bar det av till Gränby å där va vi ju inte ensamma direkt..trodde vi skulle leta parkering i timmar men de gick snabbt..hittade en ruta på en gång..Väl där inne så delade jag och micke på oss så det skulle gå lite snabbare..Han fick ta dom hårda paketen å jag dom mjuka..gick väldigt snabbt faktiskt,snabbare än vad jag hade väntat mig..Så de va ju skönt..Nova fick en julklapp hon också,men de berättar jag inte va det är..även fast vissa redan vet,men bild kommer efter jul =) julklapps jakten avklarad,nu väntas bara julafton och paket öppning =) Spännande!!!
På vägen hem så stannade jag till på Atelje Nord och fixade julklapp till gudfar :) sen skulle vi åka hem,men Nova bajsade ner sig så vi fick åka till Ica Maxi och byta blöja,de va närmast,så jag passade på att handla massa barnmat..de blev en hel del burkar..Runt en 20 st faktiskt,så nu har lill stumpan mat så hon klarar sig..Sen fick jag välja om jag ville äta på mc donalds eller på maxi vid konditoriet,och jag va inte så sugen på nåt utav de,så vi beställde en pizza på vägen hem istället =) En havets special blev det..gott gott =) Så nu sitter jag här väldigt mätt å belåten..i min ensamhet också :( eller ensam å ensam,Nova e ju här men älsklingen e inte hemma..han skulle hjälpa nån med nån lastbil sen skulle han komma hem igen,men sen ska han åka typ igen,för han ska ploga snö i natt igen..men inte så länge hoppas jag..för han måste umgås lite med oss imorgon innan han ska jobba natt igen..Väldigt mycke jobb nu tycker jag,men som sagt,de e ju bra att de är nån som drar in pengar :) Nej nu ska jag mysa lite med Nova innan hon ska sova..Sen blir det film å mini morötter =)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0