Jag ser det snöar,jag ser det snöar, De va väl roligt HURRA =)

Nu är det vinter kan man säga,och snart är det julafton...såååå mysigt det ska bli :) jag längtar efter julen nu,att få öppna alla klappar som nova kommer få hihi..hon lär ju behöva lite hjälp alla fall..Ska bli kul att se hur hon reagerar på tomten hihi ;p Men de går nog bra..Gud va det snöar här,de bara vräker ner stora flingor..de är såhär det ska vara hela tiden..mycket snö och så ska det snöa på julafton,då är det mysigt..får hoppas att det ligger kvar tills på torsdag,men de tror jag nog.. Jag har så mycket jag måste göra,måste städa,å tvätta MASSOR har hela hallen full med tvätt..de ligger över hela golvet..sen igår kväll så frågade micke om inte jag kunde bädda rent i sängen så då måste jag göra de också..å just nu så orkar jag ingenting..är jätte skakig i hela kroppen..Sen har jag mens värk också,men de är väl inget som intresserar er =) Ha ha Men de är väl bara att ta tag i skiten så man får det överstökat,för imorgon kommer Novas faster på besök,och ska lämna lite julklappar,sen så kanske jag ska träffa emelie också..men vet inte hur det blir med de än..Sen måste jag fixa en annan sak också,men de kan jag inte skriva här ;p Sen är det Tisdag å då är micke ledig så då kanske vi åker ut till Järlåsa en sväng..sen är det Onsdag och då får jag Annika på besök,för då är det uppersittarkväll på bingolotto så då ska vi spela..micke jobar natt då,så de blir perfekt..tända lite ljus å ta ett glas vin ska jag göra då =) Gott!!! Och hoppas på vinst också :) Men än så länge så är det bara söndag å nu ska dammsugaren fram :) Hörs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0