Inte mycket sömn i natt :(

Nova va varm som en kamin i natt och hade över 39 graders feber..så hon va väldigt orolig..så jag har knappt sovit nånting..sista gången jag kollade på klockan så stod hon på 05.02,sen slumrade jag till lite,för sen när jag kollade så stod hon på 06.30..Då fick Novackomma upp och ligga mellan oss och sova för hon va jätte kinkig..och då kunde jag inte sova för hon rörde sig så himla mycket..men sen så somnade hon vid halv 8 igen och jag fick sova till 11.00..så inte blev det många timmars sömn inte.Så ikväll blir det att lägga sig tidigt..ska åka och kolla lite på mellandagsrean en sväng snart..Kan inte bara sitta här för jag blir så himla seg å trött..Och nu börjar huvudvärken komma också :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0