God Jul!!

Igår va det julafton,med massor av snö..alldeles vitt ute =) precis som det ska vara..jätte mysigt va det..Vi va i stora huset i år,och dom hade gjort jätte fint :) En mysig jul helt enkelt ;) Klappar fick jag också,men inte så många men de gjorde inget..huvudsaken att Nova fick,hon fick MASSOR av fina saker :) så hon blev så glad å nöjd så =) Efter maten och klapparna så åkte vi till Järlåsa,de gör vi varje år..där fick Nova ännu mera paket,fina kläder och massa annat..Så nu har hon alla fall leksaker som hon kan leka med..förut hade hon bara en,å de va ju inte så roligt kanske..
Snart är det nyår också och vi ska inte göra nåt speciellt,eftersom micke jobbar på nyår på dagen,sen så jobbar han nyårs dagen också,så vi ska bara till mamma å pappa och äta och ha det mysigt =) Har jag bestämt alla fall..hihi ;p Snö storm är det idag också,och blåser massor,kallt ute också..usch å burr..
Har precis kollat på Camilla Läckbergs Stenhuggaren,den va väldigt bra,imorgon är andra delen så det får man inte missa..Och nu ska jag kolla på Halloween filmen som annika och jag började kolla på men inte såg klart,den verkade lite konstig men tänkte jag skulle ge den en chans alla fall :) den kanske e bra,vem vet..har ju sett alla andra så då måste man ju se denna..Nu kommer lite bilder från julen..


Min lilla pepparkaka =)

Granen

Fint dukat

Mums ;)

Jesper

Jennifer & Nova

Söta lilla Hilma

Nyklippt Molly :)

Myser med pappa <3

Smile =)

Första paketet :) fina skona som pappa hade köpte

Den va intressant...

Barnen :) jesper va på annat håll :)

Novas hårda klappar =)

Och dom mjuka :) massa hello kitty,men de gillar vi =)


God fortsättning allihopa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0