Bingolotto=Ingen vinst

Ja då va det söndag igen då,jösses vad veckorna går fort..alldeles för fort ibland..Idag så spelade jag bingolotto å inte vann jag heller..de e bara skit å spela,man vinner ju ändå aldrig..jag som trodde att jag skulle vinna en resa idag så vi kommer bort härifrån en stund,men inte de inte..men vi funderar på att åka utomlands i vår så vi har kollat lite resor,eller mest jag =) Novas gudfar och hans tant ;p frågade oss om vi ville följa med dom till thailand i mars/april nån gång och de vill vi ju såklart gärna göra,men det kostar ju så himla mycket så då lär man ju få jobba arslet av sig om man ska ha råd att åka dit,så vi får väl se hur det blir..skulle ju vara väldigt skönt med en liten semester..vi har ju inte gjort nånting sen nova föddes så de skulle ju passa bra att komma bort lite..gärna till värmen så nova kan bada lite å plaska runt..Då blir hon 1 år min lilla flicka =) Jag la in en lite beskrivning om mig själv för nån månad sen om barnvakt,i fall nån behövde och idag så va det en tjej som skrev och frågade om jag kunde passa hennes lilla dotter på 3 månader 2 dagar i veckan,6 timmar varje gång..och de vill jag gärna..fick gärna ha henne här om jag ville så det vore ju kul =) fick bestämma själv va jag ville ha i timmen,men frågade henne ungefär vad hon ville ge,för jag tycker sånt där är så himla svårt..jag har ju alltid fått 50 kr när jag suttit barnvakt så jag vill ju gärna inte ha mindre..och får jag 50 så får jag ju 2000 kr till i månaden och de vore toppen,för då klarar jag mig perfekt..så vi får se om hon svarar imorgon på mitt mejl jag skrev nu ikväll..om betalningen alltså =) hihi..

Lill skruttan har vaknar flera gånger nu ikväll,de är nog inte hennes bästa kväll idag,hon e lite kinkig vet inte om det kan vara mer tänder på gång..lill skruttan :) Imorgon ska jag klippa mig då,vi får väl se vad det blir för frilla..är ingen ide å berätta utan ni får se helt enkelt =) lär ju lägga upp en bild på FB så får ni se,och här också skulle jag tro..färg har jag inte bestämt mig för vad jag ska ha än,men frissan brukar va bra på sånt å säga vad hon tycker skulle passa..Så imorgon måste jag gå upp i skaplig tid för mamma kommer och hämtar mig..Å,förresten så var det bara min kära mamma som hade kommenterat mitt förra inlägg om frisyrer :( kanske va så att ingen annan tyckte om nån av dom helt enkelt..men de gjorde ju jag så de är ju huvudsaken :) På tisdag ska jag och Nova ta svinis sprutan också,usch hoppas det inte gör ont,har absolut ingen fobi för sprutor,men gillar dom inte direkt,men vem gör de..hoppas bara inte att man blir så dålig så man bara ligger i sängen,vill inte bli så sjuk som älsklingen blev..men huvudsaken är att inte nova blir dålig..får väl ladda här hemma med massor av alvedon och ipren =)

Snart kommer barnbidraget också,då måste jag skynda mig iväg och köpa dom sista klapparna,vet absolut inte hur jag ska ha råd med de,barnbidraget är ju inte mycket direkt,man ska ju handla blöjor å sånt också,och de går ju faktiskt före julklapparna..men jag har bara till micke och syrrans son att köpa till..Och jag har absolut ingen aning om vad jag ska köpa till micke,han säger ju bara att han inte vill ha nåt,men de säger han ju varje år så de är man ju van vid att höra nu :) men nånting ska man väl kunna hitta på..undra vad jag får,en resa kanske =) WIIIEEEE..Kommer ihåg när jag fyllde 20,de va samma år som vi blev tillsammans,jag fick 500 kr av han på min födelsedag,de tyckte jag va jätte trevligt,för jag älskar att få pengar,de är ju det bästa..och vi skulle ju ut på krogen den kvällen så då passade de ju kanon med pengar..men sen berättade han att han skulle bjuda mig på en utlandsresa,och jag blev överlycklig =) Och resan blev Sri Lanka,de va helt underbart,vilket paradis..vita stränder å kristall blått vatten,precis som det ska vara..så de va väldigt mysigt..Nu har vi varit tillsammans i 4 år & 6 månader och jag älskar honom lika mycket,om inte mer =) Är sååååå glad att han gav mig en sån fin liten flicka.Min underbara lilla prinsessa! Nej nu väntar sängen,den håriga sängen..bläääää

Godnatt gott folk!!!

Älskling å jag nykära för 4 år sen =)

Vi i Sri Lanka :)

Vår underbara dotter på 7 månader <3

Ta mig hit tack =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0