Bowling på fyrishov!!

Idag har vi varit och bowlat på fyrishov med Novas gudfar hans son och dotter,och sonens tjej..De va första gången för mig och väldigt roligt.Micke och jag va i ett lag och vi vann över dom andra =) Sen kom jag på 3:e plats..tycker de va väldigt duktigt gjort jag..hehe..några strike blev det också,så de va jag mycket stolt över hihi ;) Skulle ha ätit pizza efter men klockan blev så mycket och de va dags för Novas gröt och sen sova för hennes del,så vi skippade de,och åkte till OK och köpte en korv sen åkte vi hem..Så de blev våran middag ikväll :) Mickes brorsa va hit en sväng idag också och fikade.Han hade med sig goda muffins som vi mumsade i oss väldigt fort..nova fick självklart också smaka :) Nu kan man inte äta nånting utan att hon vill ha..hon sträcker sig efter allting och ska ha allt..så söt så min lilla sockerbit =) Nu sitter vi här i soffan hela familjen och myser med Nova innan hon ska sova,eller micke myser,för jag myser ju hela dagarna:) Men ska passa på och gosa lite jag med innan jag ska lägga henne..sen ska jag fixa lite med tvätten..suck..

Natti Natti

Inlägget är från igår tisdag den 29 dec..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0