Bättre sent än aldrig...

Precis hemkommen från Novas farfar(riktiga farfar) va dit och skulle fika en sväng,men blev där i 2 timmar,men de va trevligt.Dom hade inte träffat Nova sen hon va bara nån vecka så jag trodde nova skulle bli jätte blyg,men hon hade så roligt så..hon fick sin försenade dop present som va ett silver halsband med en elefant på,jätte söt :) sen fick hon 2 julklappar och dom öppnade vi på en gång.Den ena va en stor bellino leksak,med ringar å speglar på,sen i mitten så hoppade det upp en clown,den va väldigt intressant,sen fick hon en rosa hello kitty matta som kommer från thailand,den va suuuuuper söt =) I love hello kitty ;p hihi...Sen ska vi öppna våra vi fick på julafton :) nåt roligt måste vi ju ha...

Har inte gjort nåt speciellt under dagen,micke skulle ju ha varit ledig men han va tvungen att jobba lite extra,som vanligt med andra ord,men de e ju visserligen bra,för vi behöver ju pengarna =) wwwiiieeeeee så det blev ingen gränby idag,men imorgon ska han släppa av mig där så ska jag handla alla julklappar till hans syskons barn för han pallar inte att gå runt i affärer..Sen ska vi köpa en gemensam till nova också :) klart hon måste få en från mamma å pappa också..Idag har hon varit väldigt glad,har suttit på babygymet å lekt nästan hela dagen,å kollat på musses klubbhus hihi :) hon älskar playhouse disney..är helt inne i tv:n när man slår på den..Nu ikväll när hon skulle få gröt så skrattade hon så mycket så det stänkte gröt överallt..Hon skrattade varje gång hon hickade ;) va tydligen väldigt roligt med hicka ikväll,annars så brukar det inte va nån höjdare..Men hon e så trött så hon knappt vet vad hon heter..de e ju tur att jag vet alla fall :) haha..Nej nu ska jag lägga mig,för imorgon ska det julhandlas å sen så kommer det nån snubbe och ska köpa mitt gamecube..

Godnatt!!!


Novas fina halsband!!

Clownen =)

Den fina mattan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0